Nekad Knegarn | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knegarn

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Knegarn#3469

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2007

Berätta om din karaktär. jag heter hasse vindruva och jag föddes 1999. När Hasse var två år gammal så flyttade de in till en 3:a inne i olso. Där trivdes Hasse och hans familj jätte bra. Hasse och hans mamma brukade gå ner till glassbaren som låg vid hamnen varje Fredag efter skolan. fanns en lapp som löd Vi är på sjukhuset eftersom mamma svimmade på köksgolvet. Hasse slängde på sig cykelhjälmen medans han sprang ut och tog hans blåa cykel och började trampa mot Sjukhuset. När han kom fram så frågade han om tillåtelse för att besöka sin mor. Han fick tillåtelse att besöka och när han kom in i rummet så såg han att pappa satt på en stol. Hasse satte sig ned bredvid och tittade på sin nya telefon. Nu förändrades Hasses liv direkt när hans mamma gick bort och han fick börja ta allt mer ansvar. Han hade det tufft med skolan och fick jobba extra på sin pappas snickeri firma. Hasse gick ur mellan och högstadiet med 247,5 merit poäng. Efter att Hasse funderat vad han egentligen vill så han bestämde sig för att flytta som ensam 17 åring till sverige. Sedan började han jobba som bil mekaniker på autoexperten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp, rolig rp, och jag kommer skapa bra scenarion som kommer vara kul för båda parterna. Jag kommer rensa staden efter kriminella.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha kul. Det är målet!

Hur hittade du Unive? jag hittade servern genom server listan och såg Unive Jag frågade många vänner om servern och den verkade vara väldigt populär och den hade väldigt bra omdömen. Sen tänkte jag joina den och det gjorde jag även tillsut. Jag såg att alla var väldigt seriösa och tänkte köra den varje dag.

+reppish, riktigt mogen grabb som bör bli godkänd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka