Accepterad KnataN | Medlem ansökning [panda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KnataN

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/arre04

Vad är ditt namn i verkligheten? Armand

Vad är ditt discord namn? KnataN.#4699

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yousef Khudair han är 21 år gammal och kommer från en tuff uppväxt bland kriminella människor och en fattig familj som kämpat hela hans uppväxt med att kunna fixa mat på bordet. Yousef har alltid dragits mot det kriminella livet just pågrund av hans uppväxt bland dessa människor och för han vill hjälpa sin familj med pengar eftersom han vet att dom har det svårt.

Yousef har precis lämnat sin familj för att börja om livet på nytt i en ny stad. Yousef är en lojal person till sina vänner och sviker en aldrig men det betyder inte att han inte sviker någon om han själv blivit sviken av någon nära. Yousef blir lätt arg för små saker som kan leda till att han blir hotfull eftersom att när han växt upp i en sådan kultur vilket gör det naturligt att reagera så för honom

Yousefs intressen är fotboll, bilar och tjäna pengar han pratar gärna om tex fotboll eller vilken bil han skulle vela köpa osv men det han pratar mest om är just hur man kan göra pengar oftast inom svarta marknaden men även hur man kan göra stora pengar vitt. Yousefs hunger efter pengar är stor och han hoppas på att en dag kunna leva ett ekonomiskt oberoende liv och hur han lyckas med det bryr han sig inte om

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vet att unive är en bra server med bra rp och jag vill bidra med bra rp och förbättra servern så gott jag kan med mitt rp
det kommer göras misstag men jag lär mig och med det kommer jag även kunna hjälpa andra att bli bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer hjälpa nya på servern och förklara rp för folk som inte riktigt förstår så även dom kan lära sig hur man spelar rp på en bra nivå. kommer även hjälpa till idiscord med det jag kan som att reporta buggs tex eller hjälpa till i chatten om det är någon som undrar något

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid ska rpa för sin egen fördel utan att man tex ger upp i en polisjakt så att det blir glädje för andra och inte bara en själv.

Hur hittade du Unive? tiktok och vänner

Hur tar jag intervjuen? Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka