Accepterad Knasigt | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knasigt

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
3
Länk till din steam profil: DiorXO

Ditt Hex-ID: 11000011d120b0d

Vad är din discord tagg? Nidla#1594

Vem var det som bannade dig? Hammarl0f

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: FEAR RP ~ᆯ Hammarl0f. Återstår: 4 dagar 23 timmar 49 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte helt men kan varit för jag åkte ifrån en kille medans han pekade sitt vapen på mig men han var så långt bort från mig så de finns ingen chans att jag kunde ha hört honom snacka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och skulle till Meth. När jag kommer dit så ser jag ett gäng så jag börjar åka ifrån men sedan vänder för jag vill åka åt andra hållet mot staden. Då när jag åker förbi står han o pekar vapnet mot mig medans jag åker snabbt förbi och därefter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså jag var ju inte så nära honom så jag vet faktiskt inte. Jag skulle själv säga att jag var för långt bort från honom för att kunna ens kalla de för FearRP. Jag har fått höra från tidigare servrar att man måste stå nära nog att höra personen för att man ska lyda FearRP men sedan kan de ju vara olika från server till server. Men sedan vill jag heller inte bara skylla ifrån mig utan inser att jag kan har gjort fel och att de kan ha sett väldigt fel ut för dom när jag åkte ifrån sedan kom susandes förbi igen. Så jag vill be om ursäkt för misstaget och jag har även kollat reglerna men skulle gärna vilja ha liten förklaring om vad ni klassar som FearRP då det skulle underlätta att inte göra samma fel i framtiden.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat kolla upp tidigare vilka gränser ni har till FearRP och även bara stannat när jag fick vapnet riktat mot mig och inte kört iväg. Det var väldigt onödigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag borde fråga om är osäker om någon regel men även att till exempel i situationer som dessa att jag stannar för säkerhetsskull även fast man kanske får åka därifrån för någon anledning. (Tog detta bara som exempel på att man ska vara mer försiktig med hur man spelar och lära sig reglerna bättre.)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka