Accepterad knasbrursan | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Smokey12345

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125693599/

Ditt Hex-ID: steam:11000014577049f

Vad är din discord tagg? sandstrom

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re - Unive Roleplay - discord.gg_unive 2024-11-10 21_57_42.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var 2 klipps på power gaming en där jag håller med om att det var fel och en som var dsync och inte såg ut som att vi krokade för mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var då på en biljakt och vi blev jagade sen krokade vi lite in i en stolpe inte jätte mycket blev inte någon krock animation eller något men vi var jätte stressade då vi hade en annan bil som följde efter oss så eftersom att det inte blev en animation så tänkte inte jag jättemycket på det men den där vi krocka in i andra bilen var grovt dsync och såg verkligen inte ut så för mig men jag håller med om att det var dumt att inte rpa på skadorna på den när vi krocka in i stolpen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde fel till 100% när vi krocka in i stolpen då jag inte rpa på skador det är ingen bortförklaring att jag var stressad men det vara bara något jag ville säga sen den när vi krocka in i en annan bil var grovt dsync och såg inte ut så för mig så jag kanske tycker den var lite felaktig men enzo som banna mig skickade banbevis och jag förstår att han valde att ta återgärder på det för att det såg annorlunda ut för honom

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag har alltid varit en grön spelare på alla server jag kört på men jag lärde mig faktiskt av denna ban att alltid rpa på skador oavsett vad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jaja 100% skulle kunnat ta mig tiden att skriva /me eller /sme

Har du lärt dig någonting efter din ban? Tro mig det har jag förlåt för detta det kommer inte ske igen och kommer förbättra mig i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka