Accepterad Knas11 | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knas11

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Robert

Vad är ditt discord namn? knas11

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta mehmet mohammed och han kommer att vara gängkriminell, Mehmet förddes i en fattig familj nere i malmö med hans mamma fatima som vart rullstolsbunden och hans pappa som var buss chafför, han har även 2st storebröder hemma som är 2år äldre än vad han själv är. under hela hans uppväxst så har han haft det väldigt tufft eftersom han var så extremt jävla ful och han blev retad för det varje dag i skolan och även hemma av sina syskon. Mehmet hade en bra kompis och han hette "Jamal Dree the 3rd" Tillsammans så gjorde dom hemska grejer och dom upptäckte den kriminella världen ihop, det fanns inget som kunde skillja dom åt. När dom blev äldre och skaffade nya kontakter i områdena dom levde i så gick dom med i ett kriminellt nätverk ihop och var lojala där och sedan så fortsatte dom i sitt gäng och visade lojalitet och jobbade på väldigt mycket. Det var inte förräns mehmet var 25 år han skulle döda en person. Bossen i gänget hade gett mehmet en order att döda Jamal Dree the 3rd, det krossade honom men han gjorde det ändå, han stod där med pistolen och hade pipan i hans panna och han fick inte ens veta varför han skulle döda honom men han gjorde det ändå för att visa lojalitet till sitt gäng. Mehmet kidnappade efter det sin boss och frågade varför han skulle döda honom och det var då han fick reda på att Jamal Dree the 3rd var olojal och hade snitchat till ett annat gäng, det var då mehmet skjöt ledaren i huvudet och försvann från staden. Man hörde eller såg inget från honom sedan den dagen. Han är nu tillbaka och han litar inte på någon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp och en unik samt rolig rp, jag tror folk kommer tycka om min unika karaktär för att han kommer vara extremt ful och prata väldigt fult. Jag kommer även bidra med sociala scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man måste inte alltid vinna ett scenario, om jag glider fram i min glidarbil nere i grove street och sedan kommer det några opps i en snabb importbil och dom t.ex. använder den bara för att dom ska vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Min kompis Örjan visade den för mig

Vidare till muntlig intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka