Nekad knas kalas | Ban Överklagan (asregrd)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knas kalas

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199276634321/

Ditt Hex-ID: 76561199276634321

Vad är din discord tagg? krico-_-

Vem var det som bannade dig? mcohio

Bild på banmeddelande:
MedalTVFiveM20250804085344.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en jag har spelat unive med tidigare skickade till mig om jag har indraget jag svarade nej och då sa han ok och sa att han har doxxat philp då sa jag va? sen skrev han massa saker. sen skicka han en länk in till hydra roleplay då skrev jag är redan med där han skrev ok. sen skrev gregg till mig att jag skulle förklara varför jag var medlem där jag förklara att jag kände ägaren och han ville visa mig vad han har gjort men han gav mig medlems rollen och det visste inte jag. sen fick jag ett medelade från er att jag har blivit av med mina roller och jag skickade till han som sa han doxxade philip jag har fått indraget och han skrev gg och sen skrev han tacka mig det var jag som snitcha på dig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktrig ban jag gjorde fel och vill komma tillbaka

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka