Nekad Knas asså | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knas asså

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198100911139/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Knas asså #9241

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Gustafson han är 24 år gammal han har haft en jobbig uppväxt med droger och sånt hans föreldrar dog när han var liten så han har haft det jobbigt i skolan utan några föreldrar. När Olle blev 14 år började han hänga med dåliga personer som gjorde så att Olle började med sånt. Nu är Olle 24år gammal och nu flyttar han in i denna stad för att se vad som händer

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har hög rp nivå skulle jag säga , jag har läst alla regler och jag vill utveeckla min rp så mycket det går.
Jag kommer ge bra rp senarion allt försöka mitt bästa

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå , bra rp. Jag har rpat mycket i mitt liv så jag vet vad jag håller på med. Och så kommer jag hjälpa folk som är nya

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna förlora ett senario utan att hoppa support , för att det ska va kull för båda parterna

Hur hittade du Unive? Genom en vän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka