Nekad Knas asså | Ban Överklagan [Lasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Knas asså

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198100911139/

Ditt Hex-ID: steam:110000108621423

Vad är din discord tagg? knasswalla

Vem var det som bannade dig? Lasse

Bild på banmeddelande: UNIVE v6.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det ser ut som att jag pittar sönder

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jagade en grabb som hade skjutit mot oss så jag jagade en och skulle fråga varför han gjorde de men sedan blev de dsync så jag körde in i han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var inte felaktig då jag inte skrev dsync eller att jag inte klippade från min pov , jag tyckte det var fel av mig att jag pittade och de är inget som kmr hända igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för c logg förut och blivit bannad för de men jag har lärt mig av de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte dsynca / pitta in i han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använda en bil som fördel i ett senario och om jag jagar någon i bil ska jag inte pitta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka