Nekad Knas asså | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knas asså

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad heter du på discord? knas_assa

Ange ditt födelsedatum 29 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar äter ngt sen går jag och sätter mig vid dator och är vid dator ca hela dagen till ca 1 men nu när det är sommar så är jag ute mer och då rpar mer på kvällarna

Hur länge har du varit medlem på Unive? samman lagt 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) min bild kmr inte in kan inte göra det men kan skicka i pm för jag har 11 stycken

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är att hjälpa folk och hjälpa dom högre uppsatta. Man kan inte hjälpa staffs så mycket men man kan illafall typ Dv billar och typ revva folk. Sv kan bara banna typ i 1 timme och kicka men man ska ochså inte abusa sinna perms man ska bara använda sinna sv perms till viktiga saker som dv bilar som står mitt i vägen eller revva om ngn dör av miss eller bugg (om dom har klip)

Varför vill du bli servervakt på servern? För att hjälpa staffs och kunns försöka utveckla rpn med att kicka folk som lallar och sånt.
Och jag har varit sv förut och jag vet hur det är och jag tycker att det är skönt att va för att man kan hjälpa mer då.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man t.ex revva när man hoppa från ett hus eller lallar med sin vän och en dör asså ingen seriös rp och inte realistikt eller t.ex om man åker i polis bil sen lägger dv och sen springer.
Det kan förekomma på morgonen när ingen staff e inne typ men om man gör det åker man på indragen sv

Nekad.
Anledning
: Du vart permanent avstängd i april, efter en permanent avstängning så måste man vänta 6 månader innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen i oktober. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka