Accepterad Knark Jocke | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

persson.

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016054410

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo Persson

Vad är ditt discord namn? persson#3246

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dragan Kämpe och han föddes år 1995 i Turkiet i en stad som heter Ankara. När Dragan var 2 år gammal flydde hans familj till Sverige pga att deras familj hamnade i ett stort gängkrig med Ballas. Under den färden så fick Dragan se hur alla olika länder hade det sig eftersom att dom fick åka med bil till Sverige. När Dragan kom till Sverig insåg hans familj att dom hade blivit förföljd av en av människorna i ballas. Under flera veckor sov hans familj i oro eftersom att vad som helst kunde hända. En natt vid fredag den 13:e så vaknade dragan upp av pistolskott. Dragan insåg vad som hade hänt. Dragan smög sig emot deras fönster och fick se en grön rs6:a lämna deras uppfart. Dragan sprang in och fick då se hans föräldrar döda i deras säng med vapen i handen. Dragan insåg att Ballas då hade försökt att sätta dit dom så att polisen skulle tro att det var självmord och så trodde polisen att det var enda sedan den dagen år 2002. Sedan den dagen har Dragans morbror Torbjörn Bäck hjälp Dragan med att bli en riktig man. Dragan vill bli exakt som Torbjörn och kommer gå i hans spår till den dagen han dör. Nu år 2021 så är Dragan tuffare än någonsin Dragan lyder fortfarande Torbjörns order men han är minst lika grym som honom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad eftersom att jag vill bli en del av Unive. Samt att jag vill kunna få massa jobb så att jag kan hjälpa till med rp:n i Unive så att självaste rp:n blir seriösare och roligare på samma gång. Mitt mål är att bli kriminell så att jag kan hålla mig till min gubbe Dragan som är en små kriminell man med en kraftig vilja. En anledning varför jag vill bli kriminell också är så att polisen får något att göra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag funderar på att byta server till Unive för att jag tycker att den servern har seriösare rp och staffs. Innan spelade jag på royalcrew men den var lite rörig så att jag vill byta till Unive istället

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av några av mina kompisar för flera veckor sedan. Men jag visste om servern innan men jag har inte spelat på den så mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rp är att kunna få mitt rp att låta riktigt så att jag kan anpassa min röst för att kunna förmedla olika känslor så att det låter riktigt. En viktig är att när man är arg ska man låta arg och inte bara sitta och svära. Att rpa kan vara svårt men jag ka försöka mitt bästa för att uppnå dom maximala rp nivåerna

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på royalcrew men funderar på att byta server. Reglerna på den servern är lite mindre än på denna men det tycker jag är dåligt för att det blir så stökigt då. Men med mer regler så blir det seriösare rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka