Knark Jocke | Medlem ansökning [Arblom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

persson.

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016054410/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? persson#3246

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dragan kempe han är 22 år gammal och han är född i polen. Under sin ungdom så var han det där killen som åkte runt och spotta snorlosker på andra barn för att dom var små och svaga. Dragan hade därimot en storebror som heter Mattias som är 20 år äldre än Dragan. Dragan gillade att brottas och hålla på med sina kompisar men på fritiden så spelade han fotboll. När han var 10 så flyttade dom till Sverige pga att hans farsa Hasse som var uppväxt i Sverige ville tillbaka dit och fira midsommar. Det blev inte bara ett firande utom Dragan och hans familj bodde kvar där till framöver. Dragan fick då en sämre blick av barnen för att alla var så storväxta när Dragan var 20 så var han 188 och muskulös så än idag är det bara hans bror Mattias som kan brotta ner honom. Bröderna Kempe störst på staden

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli Medlem på unive då jag tycker att denna server är bra och seriös och jag kommer att förkomma med roliga och seriösa scenarion jag kommer även förekomma med roliga fester och jag har kompisar på servern och dpm säger att denna server är riktigt rolig så jag vill gärna bli medlem här.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intersserad av unicve är att det värkar vara riktigt bar och roliga scenarion och att det verkar även så att et är mycket folk som spelar här och de flesta är snälla och trevliga

Hur hittade du Unive? Jag hittade till unive via mina kompisar samt att jag sätt denna server på youtube och på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att kunna göra bra och roliga scenarion men även om jag förlorar så kommer jag känna att det var ett bra och roligt scenario.Mina mål är att kunna uppnå så realistisk roleplay som mökligt och att kunna rpa som kriminell. Jag vill att alla runt omkring mig ska ha en bra rp nivå så att spelet blir roligare och mer realistiskt samt att alla scenarion förbättras

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på servern är att göra ett brödraskap och använda så mycket social rp som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Senast ändrad:
Tillbaka