knapp12321
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Användarnamn: knapp12321
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Johansson
Vad heter du på discord? knapp12321#4105
Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2005
Mellan vilka tider kan du oftast spela? oftast allt mellan 14:00 till 21:00
Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa alla som behöver hjälp
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag skulle få bort mera moddare och allt liknande
Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? ja på 5 servrar och det gick bra alla ville att just jag skulle hjälpa dom
Har du några tidigare erfarenheter? ja har haft 1 server som nu mera är nerlagd och som jag skrev har varigt de på 5 servrar
Vad kan du om skripts? 1 till 100 så är det runt 70-90 procent
Varför vill du bli staff? jag vill hjälpa till på servern t.ex. om ingen annan är inne och jag vill få bort alla som bryter mor reglerna på servern
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? ja alla dar i veckan
Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Johansson
Vad heter du på discord? knapp12321#4105
Ange ditt födelsedatum 14 Maj 2005
Mellan vilka tider kan du oftast spela? oftast allt mellan 14:00 till 21:00
Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa alla som behöver hjälp
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag skulle få bort mera moddare och allt liknande
Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? ja på 5 servrar och det gick bra alla ville att just jag skulle hjälpa dom
Har du några tidigare erfarenheter? ja har haft 1 server som nu mera är nerlagd och som jag skrev har varigt de på 5 servrar
Vad kan du om skripts? 1 till 100 så är det runt 70-90 procent
Varför vill du bli staff? jag vill hjälpa till på servern t.ex. om ingen annan är inne och jag vill få bort alla som bryter mor reglerna på servern
Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? ja alla dar i veckan
Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja