knaga110 | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

knaga110

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199114842342/

Vad är ditt namn i verkligheten? David dara

Vad är ditt discord namn? knaga110#3085

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2020

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dawid Abawas, han är en man som inte riktigt har allting i huvudet. Han tänker mycket på pengar och hur an ska tjäna dem. Han gillar att prata eftersom att han inte har några vänner så han stannar ofta och pratar med folk på gatan. Han gillar bilar, han gillar mest nya super bilar som audi, ferrari mm. Men hans favorit bil är nog audi r8 från 2008. Han är också väldigt elak ibland, så om någon ställer sig framför sin bill eller snackar skit om honom, kan han bli riktift arg. Han studerar också mycket om fåglar och han gillar att prata om dem. Han tar hand om sig och om sin familj, hans barndom var inte svår han spelade massa för mycket tv - spel, och hans föräldrar var väldigt rika. Hans föräldrar dog och han ärvde pengarna men han vill bara ha mer. Han kör lyxiga bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Joo jag har spelat väldigt länge på servern och varit nöjd med att bara spela och prata med folk, då jag fick jobba med ej-whitelistade jobb. Det har blivit väldigt tråkigt så nu tycker jag att det är dags att utvecklas och bli Medlem. Det låser upp många nya möjligheter för mig i RP!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är den ända servern jag har intresse av! har testad många servers och det är den ända som får mig stanna och fortsätta med att rpa.

Hur hittade du Unive? Jag tror att det var av en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i rollspel är att det ska va kul. Jag tycker ej om att fuska och inte hålla sig till reglerna, det e kul att förlora scenario man måste inte vinna det! men många förstår inte det! för det är meningen att ha kul!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill utvecklas som mycket som möjligt. Unive är min första server så jag har kört över 200 timmar bara på ej-whitelistad för att kunna utvecklas och nu tycker jag att det e perfekt tid att testa på att utvecklas och ansöka till medlem!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara unive.

Senast ändrad:
Tillbaka