Nekad knäcke | Medlem ansökning [ZAFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knäcke

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Scott

Vad är ditt discord namn? .knacke

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Andersson är 19år gammal. Leo är född den 19:e oktober 2004 i Skellefteå Men har tidigt i sitt liv flyttat till stockholm och blivit uppväxt där. Leo har tränat bort sin norrländska dialekt men den dyker upp då och då. Leos familj består av hans Mamma Nathalie, hans Pappa Daniel, och hans två lillesystrar Marie och Annika. Leo är en ganska lugn å snäll person överlag som gillar Musik, mest Rap När Leo var liten så var han mobbad från 2:an till 4:an. En händelse i Leos liv var när Leo gick i 3:an, då skulle Leo gå till skolan när det kom några killar som var nått år äldre än han och tog hans väska. Då fick Leo nog av allt mobbning han har vart med om och tog sin hemma nyckel och svingade och högg en av mobbarna. När Leo kom till skolan så hade mobbarens äldre kusin fått höra om vad som hänt och gick fram till roger och tryckte upp han mot väggen. Han sa till Roger att om han skulle göra nått mer mot hans släkt så skulle han slå ihjäl Leo. Då blev Leo så ledsen och rädd och sprang hem till hans pappa och berättade vad som hänt. Efter ett tag så åkte Leo och hans pappa Daniel till skolan och tog ett snack med både mobbarens kusin och mobbaren själv. Nog från den händelsen. Leo blev diagnotiserad med ADD när Han var 11 år gammal. Annars är Leo intresserad av att va ute med sina kompisar och göra bus med de. Han är även intresserad av fordon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att det är kul att vara bilförsäljare så kommer nog bli de å sen om krim ansökan öppnar kommer jag att försöka få nå själv för svars vapen ifall nån skulle komma å slå mina vänner eller nån kollega så kommer försöka få ett baseboll trä

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att göra scenarion som är bra å roliga från båda sidor å rättvisa

Hur hittade du Unive? Madsix spelar här å är typ vän me han

Nekad Utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka