Nekad KMSB | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KMSB

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/72528736/

Vad är ditt namn i verkligheten? karl malkoch

Vad är ditt discord namn? CMM1000

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Kalle kans är en 48 årig gammal man som föddes i Sverige han har växt upp och blivit en gubbe som hatar allt och alla en sur gubbe liksom man när han var liten så fick han åka i sin farbrors Volvo vilket har gjort så att han har börjat älska Volvos men när han åkte så bliva dom stoppad av en polis vilket att han har börjat hata poliser lite mer han bliv så rädd då att han råka trilla ut ur bilen vilket har gjort så han fick hjärnskador vilket gjorde att han bliv väldigt dålig i skolan och aldrig kund lära sig läsa eller skriva
så då bliv hans mamma och pappa väldigt sura på han och slängde ur han ur huset vilket gjorde så att han fick bo hos sin morbror vilket han hatade så att han började med droger och därefter gick hans liv inte så bra

Varför ska just du bli Medlem på Unive? det såg extremt roligt ut så jag ville testa för mig själv jag kan bidra med roliga scenarion och seriösa jag kan typ göra vad som helst och jag fattar snabbt vad som händer så man behöver inte förklara det för mig och är väldigt social av mig så hoppa s att få nya vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidra med roligt och seriöst Rp hoppas på att få ett jobb som kan bidra med roligt och bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte måste vinna varje scenario man kan låta sin partner att vinna också till exempel om du är med i ett gäng och polisen kommer kan du låta dig själv bli arresterade

Hur hittade du Unive? cosmo på yt

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka