Nekad KM08 | Medlem ansökning [Emnez] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KM08

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl

Vad är ditt discord namn? karl0192932

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Markström - 35År,

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, Lojal, Pålitlig,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Karl växte upp i en tuff miljö där han tidigt kom i kontakt med kriminalitet. Hans barndom präglades av konflikter och brist på stabilitet, vilket ledde till att han hamnade på fel sida av lagen. Trots sina misstag har han alltid haft en stark relation till sin mamma, som kämpade för att ge honom en bättre framtid. Tyvärr har hans livsstil gjort honom till en dålig far, och han kämpar med skuldkänslor över att inte kunna vara den pappa han vill vara. Yrke: Karl är en kriminell som har varit involverad i olika olagliga verksamheter, men han drömmer om att starta en MC-klubb. Han ser detta som en möjlighet att skapa en ny gemenskap och en känsla av tillhörighet, samtidigt som han vill distansera sig från sitt tidigare liv av brottslighet. Mål: Karls främsta mål är att bygga upp sin MC-klubb och skapa en plats där han och andra kan känna sig fria och accepterade. Han vill börja lugnt, men har en längtan efter äventyr och spänning som han hoppas kunna utforska senare. Samtidigt vill han försöka reparera sin relation med sin son och bli en bättre far, vilket är en konstant kamp för honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra me skratt, Roliga Events, och ba sköna o lugna stunder,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att båda parterna ska kunna ha det roligt och ett bra rollspel scenario!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Klart man har råkat bryta mot regler I andra servers, men aldrig i unive,

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1: Rdm! Det är när man skjuter nån utan en bakomliggande scenario, 2: OOC jag brukar säga kinesiska eller nåt sånt men brukar oftast vilja att inte gå OOC.jag brukar säga kinesiska eller nåt sånt men brukar oftast vilja att inte gå OOC.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Är 17 år, spelat rp i över 4 - 5 år, mina vänner ska öppna ett gång på unive så vill va me,

Utveckla:
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24h på dig att komplettera ansökan, besvara detta meddelande när du gjort det

Nekad
Anledning: Inte kompletterat sin ansökan i tid
Du kan igen ansöka om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka