Nekad KlyftigaDidde12 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KlyftigaDidde12

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Didrik forsell

Vad är ditt discord namn? klyftigadidde

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex forsell 2000 03 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig skön

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tuff bakrund med familj och sånt men framtid är att släppa bra musik/kanske bli orningsvakt

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa nya spelare med pengare och visa dom runt kartan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man spelar för att båda parterna i ett senario kan vinna Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte jag började nydligen med unive och det är bästa serven

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte använda sitt fordon som vapen, man får inte lämmna serven ifall man blir i ett scenario och man får inte försöka få polisens uppmärksamhet för ingenting.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag bryter inte mot regler jag spelar för ha kul och inte för att göra spelet tråkigt för andra och mig. Skickar ansökan 01 45 kanske svarar imån om ok! tack och hej

Nekad.
Anledning:
utveckla hela din ansökan + du måste heta samma sak på steam och discord

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka