Accepterad Klyftan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klyftan

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356325938/

Ditt Hex-ID: 1100001179b6632

Vad är din discord tagg? Klyftan#9097

Vem var det som bannade dig? 320master

Bild på banmeddelande: 320.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår att jag blev bannad för jag bröt mot regeln pwg ett flertal gånger vilket är väldigdålig och skev rp. En sak som jag ångrar grovt och jag är väldigt besviken på mig själv att jag uppförde så pass dålig rp. Och det blev ett väldigt dåligt scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 1 polare åkte runt i bil utanför Cosa nostra som vi har krig mot och sedan åkte en av deras bilar ut från deras område och då krockade jag in i deras bil 2 gånger. Sedan åkte dom hem till deras hus och körde in på tomten. Där stod det några grabbar med automat vapen och sprayade på våran bil och då blev jag väldigt stressad och tänkte inte riktigt på hur jag körde och då körde jag in ett träd utan att rpa på skadorna så ajg åkte bara vidare sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var inte felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 34 gånger men inte alls mycke på senare tid då bansen har gjort så att min rp har blivit mycket bättre än vad den var när jag började rpa. Eftersom Unive var min första rp server så fick jag en del bans i början eftersom jag knappt visste vad rp var. Men nu har man lärt sig av sina misstag och man försöker förbättra sin rp för varje dag som går. och men jag försöker inte göra om det regelbrottet efter jag fått ban för den saken.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Från första början skulle jag inte pita dom efter som det är väldigt overkligt att bara köra in i folk eftersom bilar kostar väldigt mycket och man vill ju inte direkt krocka sin bil irl. Och den andra saken är ju att det är sjukt orealiskt att bara krocka i folk utan att få ont eftersom det borde göra sjukt ont att krocka med en bil i verkligen i en sån hög hastighet som jag körde i. Och det med att jag körde in i trädet är väldigt solklart att jag måste skriva /me och rpa på skadorna det är så sjukt låg rp att inte använda sig av sådana saker i en sådan olycka.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag skulle inte pita eller kört in deras bil jag hade också skrivit ett flertal /me och rpat på skadorna även om det står 4,5 grabbar och skjuter mot mig. Och inte göra så jävla dåliga scenarion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes sir

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka