Inaktuell Klyftan | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klyftan

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar Karlsson

Ditt discordnamn: Klyftan#9097

Ange ditt födelsedatum 22 Maj 2006

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli en personal för att ta mer ansvar, träffa fler människor, vara med i konflikter/server. Gå in på servern och hjälp till, var uppmärksam på alla spelare, inklusive servervakterna, för jag såg att de tenderar att göra många misstag, som dumma saker och sånt, men självklart måste du ge dem en chans. som alla andra. Men om någon gör något riktigt dåligt så kommer jag att förbjuda dem om det är riktigt allvarligt som copbait, jag vet att det är en riktigt strikt regel, det är samma sak som RDM/VDM, men såklart är alla regler viktiga. Jag vill bli en personal för att varna de som gör fel, inte lyssnar på regler, order osv. och att jag vill bli en del av communityn och delta i servern/discord, jag vill också ta mer. ansvar att höja någon annans Rp, ge dem som inte kan reglerna en varning, träffa fler människor. Jag är själv snäll, snäll och ansvarsfull, jag vill träffa fler människor och det, jag vill ta mer ansvar än vad jag gjorde tidigare på servern, jag var själv inte servervakt eller någon annan medlem av servern, utan de som är oeniga osv nybörjare hjälpte lite mer. frågade, fråga t.ex kan man ta bilar utan Krim osv, så jag vill bli en del av servern och ta mer ansvar, jobba mer på Rp-nivå, alla andra servrar t ex nya, icke-medlemmar och andra, eftersom jag såg att icke-medlemmar gick med i VDM/RDM tidigare och allt gick sönder. Jag vill hjälpa till att förbättra servern och om jag blev personal skulle jag fokusera på att få /rapporter eller /hjälp eftersom många anställda ser dem men bara inte accepterar dem. Om möjligt skulle jag också vilja delta i noclip-körning och ta bort så många bollar som möjligt. Hittills har personalen gjort ett bra jobb med att ta bort dem, men det är alltid något som saknas. Jag sitter också i hjälprum och tar in folk som behöver hjälp. Att lära sig alla regler är jättebra för om någon kommer och frågar något så sitter jag inte där som ett frågetecken och vet inte vad jag ska svara. Precis som jag stödjer jag frågan, men om du har problem, be om hjälp från någon annan eller högre. Jag vill ta ansvar som kriminell eftersom jag ser många problem inom gäng eftersom jag märkte att ledare/gängmedlemmar riktade vapen mot sina egna medlemmar för att jag var ett mål för mitt eget nöjes skull. det är mycket boss och skytte. men jag gör mitt bästa som anställd och jag lär mig som sagt mer och mer inom HR och kan mer varje dag, så jag gör mitt bästa och gör det jag kan när jag kan. Om jag inte gör som exen ber om eller vad jag ska göra måste jag ta hjälp av en annan personal som är äldre än jag.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mellan 15-00 på vardagar och Runt 13-04 på helger beroende lite på vad jag gör.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Januari 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej. Men har spelet på servern ett bra tag nu så kan reglerna och jag vet vad som är rätt och fel inom rpn.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej men Support och Donation är dom jag helst vill jobba som

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka