Accepterad kly79 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kly79

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
165
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071455046/

Ditt Hex-ID: 1100001423b6746

Vad är din discord tagg? kly79

Vem var det som bannade dig? AC

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-06-08 040853.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså helt ärligt fattar inte ett skit?????? Blev felaktigt ac bannad för 2 dagar sen och nu igen av samma anticheat men fattar dock ej varför? Blev godkänd förra gången jag gjorde en ban överklagan eftersom AC bannen var felaktig och nu är det desamma, skrev en exakt likadan ban överklagan för typ 2 dagar sen. Kan ni visa vad det är jag blir bannad för eftersom jag inte fattar ett skit,, antar att ni får clips på perspektivet från personen när de blir bannade och det kan ni väl kolla på och se att jag ej fuskade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vart dumpad av ett gäng, hade legat i vattnet i ungefär 5 minuter och satt och väntade på att jag skulle dö så att jag kunde logga. Då helt random så blir jag bannad av anticheatet igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, jag har ej gjort något och jag hade inte heller gjort något sist jag blev bannad. Grejen är den att jag inte ens har nära råd med ett vapen så finns inte ens någon anledning för mig att fuska, har ny karaktär där jag endast rollspelar på lite andra sätt och just i detta scenariot var jag inte ens nära att ha ett vapen på mig. Jag återställde min dator för typ 3 veckor sen och har varit noggrann med vad jag laddar ner eftersom jag som sagt vart anticheat bannad innan. Det enda jag bytt är till ett brasil grafik pack samt bytt till realistic soundpack. Fattar ej vad det är anticheatet reagerar på? Liksom vad är det som den detectar, för jag gör ju helt klart inte ett skit vilket man kan se på clipet ni får när jag blir bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja grejen är ju den att jag blev bannad av anticheatet för 2 dagar sen lustigt nog vilket får mig att se jävligt skyldig ut, men det jag försöker säga är ju att det måste vara något den reagerar på som är skumt. Ska återställa min dator nu igen för att vara säker på att det inte finns något den reagerar på eftersom det får mig att tro att det måsta vara något när man blir bannad två gånger så kort efter varandra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade inte kunnat gjort något annorlunda eftersom jag ej gjorde något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, har ju ej gjort något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka