Nekad klutten007 | Medlem ansökning [kanelbullen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

klutten007

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199394796820/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo och är 17år

Vad är ditt discord namn? Pangarn41#5474

Vad är ditt födelsedatum? 16 December 2005

Berätta om din karaktär. Sergi är ursprungligen från Finland där han hade en tuff uppväxt och var mer på gatan än hemma eftersom hans föräldrar inte riktigt fanns där man han klarade det hyfsat bra om man tänker på hans förutsättningar men mär han blev ungefär 30 år hade han hittat sin hobby som var bilar och även jobbade som mekaniker. Men sedan började det tyvärr gå neråt då han blev spelberoende och blev skuldsatt hos många nära och kära, tillslut började folk komma efter han och han kunde inte vara säker på gatorna där han kom ifrån.
Nu ska han flytta och ser fram emot det och att starta ett nytt liv och träffa nya vänner, han tar med sig hobbyn från Finland så han vill jobba med bilar. Han är väldigt social och trevlig mot folk, men om någon är lite för aggressiv mot han eller hans vänner så kan han tända till och säga ifrån eller slåss för sina vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på den ett tag utan att vara medlem och den är väldigt bra och rolig så tänkte att man får bli medborgare också så kan kan börja jobba och käna mer pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion mycket glädje och en ny vän för vissa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att göra scenariot bättre genom att följa med på vad motparten vill även om det kan vara förlust för dig.

Hur hittade du Unive? Jag var hemma hos en kompis som spelade unive så jag tog och köpte dator och började spela

Tillbaka