Nekad Klunken | Medlem ansökning [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klunken

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199073255366/

Vad är ditt namn i verkligheten? william aalto kallunki

Vad är ditt discord namn? tulpanskalle#0230

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär kommer vara snäll omtänksam ställa upp för saker han kommer älska bilar och vara med vänner
han har många vänner som bor i staden redan! adam lind är 26 år han kommer från stan han är välldigt friendly!
han kan inte tänka sig att vara kriminell!. han kommer värkligen älska att vara med vänner efter jobbet och vara med kanske jobbar kompisar.! hans dröm bil är en rs6a så han kommer jobba stenhårt för bilen. han är välldigt glad nästan hela tiden! fast ibland kan han vara lite deppig över att ingen kompis kanske är vaken eller så men han kommer förhopnings vis hitta väldigt många nya vänner om han bara är social!. han är en riktig stads människa som älskar alla olika sorts av bilar gamla oldies bilar nya sport bilar racing bilar och vanliga personbilar! han älskar värkligen märkeskläder för att hans moster so inte längre finns jobbade på en kläd affär sen dess har han fått jätte dyra märkes kläder av sin moster sen en sorlig dag dog hon och därför kan adam va lite ledsen ibland.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att ja vill kunna uppleva hela spelet. och kunna börja jobba som någonting t.ex postnord och få lite pengar så kan ja köpa en av mina dröm bilar en audi rs6. sen dessutom vill ja kunna spela med mina kompisar alla mina kompisar har blivit godlända!. ja kommer va välldigt aktiv på servern och spela bokstavligen hela tiden!. sen skulle det vara nice att kunna ha speciella roller i dc och sånt! skulle varit bra att ha tillgång till hela dc servern sen kan ja kunna rollspela fullt ut! sen så kanske ja får en möjlig het att på värka servens utväckling :). ja kommer dessutom bidra med välldigt bra rp så folk får en bra spel miljö!.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har kollat på streamers som t.ex cosmo_bt dominate och några till streamers så de har gjort mig välldigt intreserad av unive för att de ser så väl gjort ut. och för att de bra folk som roleplayear!. sen så har jag alltid velat varit med i en svensk five m server. och ja har kollat på olika servrar men ja fastnade direkt för denna server.! det känns bara som en riktigt bra server.

Hur hittade du Unive? ja hittade unive igenom kompisar och streamers!

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kanske bli medlemskap ansvarig någon gång.! och lära mig mer om rp och allmänt ha kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få massor av bilar och börja jobba på postnord eller falck eller vianor!.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? har kört i en annan server men den va inte så kul för folk roleplayea dåligt och de va power gaming och sånt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka