Accepterad Klunken | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klunken

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199073255366/

Vad är ditt namn i verkligheten? william aalto kallunki

Vad är ditt discord namn? Kletuz #0230

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter adam han är 26 bår gammal och kommer från en liten by!. hans upväxt var inte gätte bra han levde med folk som rökte och drogade!. han har inte flyttat ut från sina föreldrar förens nu!. adams intressen är bilar vattenskotrar motorcycklar alla slags av fordon man kan köra med!. adam har svårt att hitta jobb för att han har ganska låg merit så han ska nog söka för att bli anställd på mekonomen för han älskar att laga bilar sen hans ungdom för han har inte haft så mycket att göra under sin uppväxt så han har meckat bilar och massor av andra fordon.!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att ja kommer kunna bidra med en välldigt bra rp miljö och hjälpa folk som inte har jätte bra rp förmåga. de kommer bli bättre rp i severn. sen vill ja kunna jobba i unive så ja kan köpa någon bil eller något!. om ja är i ett scernerio där de är många såkommer ja rp:a bra så att dom andra ska va nöjda och glada!. och sen så vill ja kunna spela spelet helt fullt ut!. och sen få alla roller i dc servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har kollat på streamers som t.ex cosmo_bt dominate och några till streamers så de har gjort mig välldigt intreserad av unive för att de ser så väl gjort ut. och för att de bra folk som roleplayear!. sen så har jag alltid velat varit med i en svensk five m server. och ja har kollat på olika servrar men ja fastnade direkt för denna server.! det känns bara som en riktigt bra server.

Hur hittade du Unive? ja hittade unive igenom kompisar och streamers!

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att göra så att folk bli glada och nöjda. och sen lära mig mer om rp taktiker så de blir ennu bättre spel miljö för alla andra. och kanske tillochmed bli medlemskap ansvarig någon vacker dag

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att jobba så ja kan få mina dröm bilar i spelet. och kunna ge andra folk bra spelmiljö och givetvis mig själv!.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? har kört i en annan server men den va inte så kul för folk roleplayea dåligt och de va power gaming och sånt!

Vidare till muntlig intervju, Lycka till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka