Accepterad Klunken | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klunken

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199073255366/

Ditt Hex-ID: 11000014256dfc6

Vad är din discord tagg? kletuz#0230

Vem var det som bannade dig? ja ska bäretta exakt va som hände!. de va carmeet på ikea och de va i en liten stund så skrev någon är de fortfarande någon krim grej vid ikea och då skrev ja så här: ja de va synd för att ja skulle vilja va på carmeet mer!. och sen så blev ja bannad

Hur lång tid var din ban? den var i 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: OOC i twitter ~AO. Återstår: 5 dagar 20 timmar 18 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja tror staffs banna mig för att dom såg att ja råkade skriva out of charakter!. och då tyckte tyckte dom i deras syn att de va ooc och de håller jag med om!. kommer inte ihåg jätte mycket men eller så var det att ja igentligen skulle skriva i lokal chatten så råka ja skriva fel utan mevdete!. men ja är 80% på att skrev i twitter med medvete och inte tänkte på att de va out of charakter. men ja förstår att dom stängde av mig ja har förståelse för att ooc är strigt förbjudet de är liksom en grundregel. och ja tänkte inte alls på att de va ooc om ja ska va ärlig!.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va carmeet på ikea vi körde runt där och visa bilarna sen kom securitas och så att vi skulle avlägsna från platsen och då sa dom att de är något krimminelt vid ikea då gick vid sen skrev någon i twitter 5 min efter ja hadde varit där på carmeeten och då frågade han är fortfarande någon krimminell sak vid ikea då skrev ja så här ja de är det f*n va synd skulle varit kul med mer. de var min första car meet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va ja som gjorde fel för att ja skrev ooc i twitter man ska bara skriva ooc i local chat!. staffs gjorde bara rätt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja körde med min postbil så kommer det en bmv och kör rakt in i min bak och sen så krockar vi han snurrade runt och så sen så går han fram till mig så kollade han mitt id sen blev ja bannad!. ja har tagit lärdom av min gamla bann ja har fått bättre rp pga andra folk har åkså lallat och då skrev ja inte kul när du lallar. och därför har ja lärt mig att det är inte alls kul att spela gta rp när folk lallar. så man fick en tanke själv när andra lallade att de blir ingen rolig rp nivå när andra lallar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de hadde ja absolut inte skriva ooc någon gång egentligen ja fattar inte va ja tänkte!. och att ja inte ska skriva i twitter i sånna lägen så ja inte failar igen!. men ja ska absolut skriva i twitter mer men inte i sånna där lägen då!.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att inte skriva ooc någonstans förutom i local chat fast de vet ja ju men fattar inte hur ja tänte. och att ja inte ska skriva i twt i sånna lägen. och så har ja läst regler på google en extra gång till så ja har fått mer info om rp. ja kommer inte tabba mig igen. de va ett stort misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka