Nekad klumpi | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klumpi

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Stefan

Vad är ditt discord namn? klumpi.

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Kalle Anderson och jag är 22 år gammal. Under min skoltid hade jag ganska bra betyg, men allt förändrades när jag började högstadiet. Min prestation sjönk stadigt och mina föräldrar blev besvikna. Jag tappade också många vänner på grund av mina sjunkande betyg. Min barndom var inte lätt. Jag föddes i Stockholm men flyttade till Göteborg när jag var 15 år gammal. Vid 18 års ålder började jag ta småjobb för att tjäna pengar.

Jag var alltid intresserad av den kriminella världen och började sträva efter att bli en del av den. Efter att ha tillbringat en tid som sophämtare, förlorade jag mitt jobb på grund av dålig närvaro. Jag bor fortfarande hemma hos mina föräldrar och spenderar mestadels min tid inomhus med att spela videospel. Jag har haft några tillfälliga jobb här och där, men ingen av dem har varit min passion och jag har lämnat dem snabbt.

Nu letar jag efter möjligheter att bli en del av den kriminella världen och hoppas på ett bättre liv. Jag går till kriminalitetens hus varje dag efter skolan eftersom min pappa brukade jobba där. Han lärde mig mycket om den kriminella världen, inklusive insikter om deras verksamhet och rutiner. Det har varit min dröm i snart fem år att bli en del av den kriminella världen. Men för två år sedan dog min pappa i en skottlossning, vilket fick mig att känna mig helt förlorad. Jag har inte gått till skolan eller till kriminalitetens hus sedan dess. Nu, två år senare, känner jag mig redo att återigen följa min dröm och bli en del av den kriminella världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? På UniveRP har jag lagt märke till att det ibland förekommer beteenden som inte är önskvärda, såsom att inte delta i socialt rollspel, RDM och liknande. Jag kan bidra genom att aktivt undvika att delta i något av dessa beteenden. Jag och förmodligen många andra blir generellt väldigt frustrerade när det finns spelare som inte engagerar sig i rollspel på ett meningsfullt sätt och bara är där för att störa. Det är därför jag vill fördjupa min närvaro på servern och bli en mer seriös spelare, för att bidra till att upprätthålla en högkvalitativ rollspelsmiljö där alla spelare respekterar och deltar i enligt de etablerade riktlinjerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är viktigt att inte bara tänka på sig själv när man deltar i rollspel. Det handlar också om att ta hänsyn till motståndaren och att låta dem vinna ibland. Om man bara fokuserar på att vinna själv i varje scenario blir det inte roligt för någon av parterna. För att skapa en givande rollspelsupplevelse är det avgörande att både du och din motståndare har roligt och känner er delaktiga. Därför är det viktigt att sträva efter att göra varje scenario givande och underhållande för alla inblandade parter. Genom att vara medveten om andras behov och att låta scenarierna vara roliga för både dig och din motståndare kan du bidra till att skapa en positiv och engagerande rollspelsmiljö.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan du ge exempel på några av dem?: Ja, jag har läst alla era regler och kan alla grundreglerna väldigt bra. Suntförnuft är en av de viktigaste reglerna vi har i RP, och sunt förnuft betyder att man ska tänka på vad man gör och om man skulle ha gjort det i verkligheten, alltså är suntförnuft en väldigt bred regel men i helheten är den baserad på logiskt tänkande! RDM, att döda någon utan anledning, är inte tillåtet. Spela för makt och pengar är absolut inte tillåtet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på en stor mängd servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka