Nekad Klukzy | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klukzy

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004639709/

Ditt Hex-ID: 11000013e3fe1dd

Vad är din discord tagg? Liev#1967

Vem var det som bannade dig? trutoxic

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasiscim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ehh, för att jag kanske gjorde fel, eller?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i dc typ klockan 3 på natten, jag var trött visste inte riktigt vad jag gjorde, jag fick förmig att jag satt i en privat dc för jag satt med några av mina polare och vi snackade, jag säger väldigt fula ord och sedan dagen efter rök jag på en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag ångrar det grovt och jag har utecklats och förbättrats som person

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle kunna gå och lägga mig eller bara bete mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yepp jag har insett att jag gjorde fel och lärt mig att jag måste tänka på vad jag gör och konsekvenserna, jag kommer att bete mig om jag blir unbannad och kommer då att tänka på vad jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka