Nekad Klukzy | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klukzy

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2007

Vad heter du på discord? Mr.Von Goethe#4611

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 16:00-22:00 Helger: 13:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan Mars

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakr skulle jag hjälpa till med att dv:a bilar som bara står och tar av serverns prestandar och gör så att servern blir mer laggig, jag skulle också sv banna och kicka folk som inte kan sköta sig och bryter mot regler.
Och i stort sätt hjälpa till så att servern utvecklas.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag känner att jag har spelat på Unive ett tag och känner att servervakt är nästa steg för mig, jag vill hjälpa till/bidra till en bra utveckling och en bra rp nivå på servern för att jag tycker att Unive är den bästa svenska rp servern just nu.Jag vill även bli servervakt för att kunna underlätta för alla staffs för jag vet att dem har extremt mycket att göra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna göra Unive till en bättre plats genom att hjälpa till med att kicka/banna folk som inte kan sköta sig eller rp:a och att dv:a bilar så att serverns prestandar blir bättre och det blir en bättre spelar upplevels av servern vilket bidrar till att mer personer och seriösare personer väljer att rp:a på Unive och höjer rp:nivån.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag kommer använda mina perms på rätt sätt och kommer att vara mycket kritisk i det jag gör som om någon åker genom backen och dör så vill jag ha klipp innan så att inget blir fel, jag ska även bli servervakt för att jag vill hjälpa till med serverns utveckling genom att underlätta för staffs som sedan kan göra annat istället för att behöva banna lallare och då kan dem istället se till att buggar och annat fixas snabbare och då blir det roligare för alla att spela och då kommer flera och seriösare spelare spela på Unvie.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill få mera och seriösare rp:are på servern vilket gör att rp:nivån höjs, jag vill även bli servervakt för att kunna underlätta för alla staffs som i sin tur kan fokusera på att utveckla servern.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dem som servervakter kan använda: /svban (id) /kick (id) /toggleid /dv (radius) /revive (id) /ooc /clearchatforall /svchat

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej, jag har aldrig varit bannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka