Accepterad Klukzy | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klukzy

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ange ditt födelsedatum 22 Juli 2007

Vad heter du på discord? Mr.Von Gothe#4611

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar:16:00-22:00 Helger:13:00-04:00 på ett ungefär

Hur länge har du spelat på Unive? Sen i Början av Juli

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag se till att banna/kicka folk som lallar och som allmänt bryter mot serverns regler och förstör servern.
Jag kommer att rp som vanligt och inte åka runt och kolla om folk gör fel utan jag kommer rp som vanligt och om man då stöter på någon som inte sköter sig så blir dem antingen kickad sv bannad eller så skriver jag en report på dem så att en högre uppsatt kan banna personen längre än vad jag själv kan. Detta beror då på vad personen har gjort.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag känner att jag har spelat på unive så pass länge att jag känner att det är nästa steg för mig och för att jag ska kunna utvecklas måste också andra personer bjuda på bra rp och det är där jag vill kunna bli servervakt för att hjälpa till att ge servern ännu bättre rp och sortera bort dem som inte är här för att rp:a, plus att det kommer att bli roligare att rp:a för mig och alla andra om mera perosner som inte hör hemma på unive inte är här. Detta kommer även resultera i att unive får mera och bättre rp:are.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna bidra till att unive får en ännu högre rp nivå genom att få bort personer som inte hör hemma på unive och helt enkelt inte vill rp:a, Detta gör då att folk nytt folk kan komma in som faktiskt vill rp:a, Jag tror även att jag kan göra så att folk förstår vilka konsekvenser som kan uppstå när man gör fel.
Jag kommer inte bara att hantera folk utan också att ta bort onödiga bilar som bara står mitt ivägen som kan förstöra scenarion, om man kollar på hur mycket bilar som står mitt på gatorna just nå så är det ganska många medans i riktiga livet står det inte 3 bilar mitt i en korsning visst det kan inträffa men inte ofta.
t.ex om det är en biljakt så är det kanske inte jätte roligt att man krockar i en övergiven bil.
Kommer även se till att raportera alla minsta buggar som inträffar.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag kommer att vara mycket aktiv och att jag kommer att hjälpa till och höja rp nivån ännu mer och att utveckla unive i det hela, jag kommer att hjälpa till med att få bort folk som inte kan sköta sig eller helt enkelt inte hör hemma på unive, jag kommer också att hjälpa till med att få bort onödiga fordon som bara står och gör så att servern laggar och helt enkelt förstörn rp:en t.ex när det står onödigt med många bilar vid piren som ingen använder då skapas lagg och då brukar t.ex dsync ske vilket inte e jätte roligt t.ex att man kommer in körandes till piren och då blir det dsync och man kör på någon bil men för en själv så kör man inte på någon bil, dsync kommer aldrig försvinna helt men man kan alltid minska risken att det ska ske.
Jag kommer att använda mina medel på rätt sätt och inte abuse:a mina medel.

Varför vill du bli servervakt? För att jag själv vill kunna göra något åt dem som inte kan bete sig och inte bara skriva en report då jag vet hur mycket det kan vara att göra som staff,så jag vill då avbelasta staff teamet, jag kommer även att hjälpa nya spelare till servern med olika saker och även att ge tips på hur dem kan utveckla och för bättra deras rp:ande.
Jag kan även själv känna att man inte är jätte taggad på att rp:a när lallare kommer in och t.ex snor ens bil eller tar någons annans bil och t.ex vdm:a, och det är där jag vill komma in och hjälpa till för det är synd att folk som är bra på att rp:a slutar bara för att andra inte kan bete sig, detta gör att rp nivån sänks, Men om vi är flera som jobbar emot att folk som förstör ska bort helt och hållet och istället ersättas med bra och seriösa rp:are.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle säga att jag har grundliga kunskaper, /revive (återupplivar en spelare som t.ex blivit vdm:ad medans om någon är med om någon ramlar ner från ett berg och blir medvetslös så får sjukvårdare ta handom personen. /kick (man kickar en person alltså mer eller minder man ger en varning oftast inte ett grovt regelbrott) /svban (man bannar en person i 60 minuter används av servervakter) /toggleid (man kan se alla idn inom ett visst område) /sqlban (man bannar någon en viss tid kan inte användas som servervakt) /sqlunbann (man unbannar någon som blivit bannad servervakter kan ej använda detta kommando) /noclip (man blir onsynlig och kan flyga runt servervakter kan ej använda detta kommando) /bring (du flyttar en person till dig servervakter kan ej göra detta) /setjob (används för att ge jobb servervakter kan ej göra detta) /freeze (man fryser någon så att dem inte kan göra någotting servervakter kan ej göra detta) /skin (man ger en person detta för att dem t.ex ska ändra något med deras karaktär används oftast till poliser när dem ska byta västar eller liknande, servervakter kan ej göra detta) /spec (du tittar på en viss spelare servervakter kan ej göra detta) /tpm (man teleporterar sig själv till där man satt en waypoint servervakter kan ej göra detta)

Är du whitelistad på serven? Japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nope

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka