Accepterad KLUDET | Whitelist ansökning [Ceder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KLUDET

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198930482317/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Hedman

Vad är ditt discord namn? CL0UD#9175

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Seth rydell är karaktären jag ska försöka vara som, baserad på Johan Falk som ni kanske vet. De är så att jag vill vara igenkänd genom hela staden men inte så polisen vet utan i ‘’Underground’’. Jag vill vara en karaktär med bollar och som är lite defensive mot nytt folk så man är helt säker, extra nojig helt enkelt. Vill ha ett namn för mig som jag sa tidigare bland dom jag känner. Bra skytt och bra på köra bil, street smart och lite dåligt temperament. Bra på sloss är ju aldrig fel eftersom min karaktär tävlat i mma. Dom som står nära ska vara med oss eller emot oss, och går du emot oss om du varit med oss då blir de bad standing då går de fort. Antingen så dör du eller så får du fly.

Varför ska just du bli whitelistad? Vill Rpa på ny nivå, lära känna nytt folk och ha kul. Vill ta nya chanser på en ny server och ba ha kul, med bra Rp. Göra en ny karaktär med nya rp situationer är alltid kul, ny server nya möjligheter

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att de är en stor server med mycket möjligheter.

Hur hittade du Multistaden? Genom polare och spelat på den tidigare

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att min rp ska vara rätt realistisk men fortfarande så de är lite fart i fläkten, men så realistisk som möjligt.
Sen är de ju så att man vill få mycke kontakter och ändå få en stämpel på att man gör bra ifrån sig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar för tillfälet inte på nån annan server tyvärr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka