Nekad Klubbis | Medlem ansökning [Bogha]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klubbis

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198328988430/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo Sundahl

Vad är ditt discord namn? klubbisen#3281

Vad är ditt födelsedatum? 1 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Edwin karlsson han vill bli polis och äga masvis av bilar samt känna mycket pengar han gillar muskel bilar och europiska bilar han vill äga många han vill köra runt i mercedes och audi har vill ha många kompisar och vara högt uppsat

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom det är en aktiv server och alla gör sitt jobb och om man inte sköter sig så bliir man bannad o detn tycker jag är bra jag kommer bidra med ett snällt beetende är inte homofob eller rasist eller sexists om jag hör någon som är det skriver jag till admina på dirketen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som gör mig intresserad är alla snälla personer som gör sitrt jobb och alla admins som gör sitt jobb och att det verkar vara en rolig server och det är det som gör mig intresserad av Unive

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom Twitch och min bror samt så spelar några vänner här på-

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att vara högt upssat polis med mycket bilar och pengar träffa nya personer skapa en familj och bara glida runt i mina bilar och skapa nya vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli högt upssat polis och känna mycket pengar och ha många bilar och vänenr som jag kan lita på

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte jätte aktiv men den serven jag är lite aktiv i är swerve men skulle gärna bli medlem på unive för då skulle jag vara inne väldigt mycket

Nekad, du får bara skriva en ny ansökan efter 24 timmar när den har blivit nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka