Accepterad klonken | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klonken

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997523535/

Ditt Hex-ID: steam:11000013dd34c4f

Vad är din discord tagg? LiamKL

Vem var det som bannade dig? ppikjy

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230226_124410.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ville inte hoppa in i en bil när dem riktade vapen mot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på en väg sen kollade jag bak en snabb sekund för att se utifall det var någon som kom i hög hastighet för jag skulle svänga så ville inte krocka med någon. Men när jag kollade tillbaka så var det två bilar som stod mitt i vägen och då svängde jag rumt och han svänga runt för mig men det blev dsync. då stannade jag för att jag hade tänkt säga till dem som jag körde på att jag kunde fixa deras bil men han inte för att en av dem började kalla mig för busunge och massa elaka saker och han drog fram ett basebollträ och började slå på min bil. Sen efter det sen håller han på och säger du fkn betala för det här swisha nu direkt. så jag sa att på grund av hur han bettede sig så ville jag inte göra det och då drog han fram vapen och började sikta mot mig och då körde jag iväg sen så jagade han mig och vdma mig så då fick jag nog och dem börja rikta vapen mot mig igen och sa ut ur bilen och upp med händerna så jag gick ut ur bilen och tog upp händerna sen sa en av grabbarna vi tar och kör iväg han så jag satte mig bara i bilen och då gick en av dem ut och sköt mig i huvudet och efter det blev jag bannad. Jag tänkte inte göra som han ville för jag inte tycker att man ska bete sig så mot andra för att sen vela kräva att man ska spela med i deras rp . Så för det första gjorde jag inget fel fram tills det att jag satte mig i min bil oh blev skjuten men han sa skitduma saker som man inte borde säga i tanke på att det bara är ett spel sen vdma dem mig och ville att jag skulle rpa så hårt att jag skulle vara livrädd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Visst jag spelade inte jätterädd men det var för att jag inte blev bemött på ett sätt som rp ska gå till på så jag blev arg och tänkte varför ska jag rpa när dem inte gör det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men alla dem förutom en har blivit överklagade och accepterade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat spela rpat även fast dem gjorde fel, och det var dumt av mig men då borde dem också blivit bannade för vdm och sunt förnuft för att bete sig på det sättet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka