Accepterad klonken | Ban Överklagan [Wmac]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klonken

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997523535/

Ditt Hex-ID: steam:11000013dd34c4f

Vad är din discord tagg? LiamKL

Vem var det som bannade dig? Wmac

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-26 154520.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min lillebror fick testa sin nya import som jag importerade till honom igår och krockade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min lillebror fyller år idag så jag tänkte att det hade varit väldigt roligt att köpa min lillebrors dröm import som födelsedagspresent så jag gjorde det igår kväll när han hade gått och lagt sig. Sen ville han såklart testa importen vilket vem som helst kan fatta att man vill göra när man har en ny import. Så det var det han gjorde och det var inte så att han på något sätt körde fort inne i stan där det fanns andra spelare utan han åkte ut där det inte finns en människa och körde. Sen så körde han inte överdrivet snabbt heller för han ville för det mesta bara testa bromsarna och svängradion. Sen krockade han mitt i ingenstans där ingen var och ingen spelare såg. Men på grund av att hans headset låg och laddade så kunde han inte rpa muntligt och han var så exalterad och glad att han glömde säkert bort det helt och hållet. Men typ 10-15 sekunder senare så sa jag att han kunde skriva en /sme istället så han kan träna på det för när något sånt händer i framtiden. Men tyvärr så var det för sent för han blev han bannad i 8 dagar för grovt powergaming, jag kan se hur det inte är bra när sånt händer men han befann sig inte i någon sorts scenario och det var ingen i närheten. Så det hade ju varit väldigt trevligt om ni kunde se det ur hans perspektiv också. och det är inte rätt det han gjorde för man ska inte göra på det sättet för det är en rp-server men han har blivit bannad 1 gång på tre månader och han spenderar nästan all sin fritid i unive. Så det säger ganska mycket för han sköter sig bra och har en hög rp-nivå i vanliga fall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång dem senaste tre månaderna och det var en 1 timmes ban för han råkade dsynca en bil

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Han hade kunnat göra en /sme och jag hade kunnat vara mer uppriktig och set till så han gjorde en direkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har han men allt vi egentligen ber om är att ge honom en till chans för alla kan göra ett sånt misstag och nu har han lärt sig av det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka