klockrehn | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klockrehn

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/r3hn/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mr Meck

Vad är din discord tagg? Rehn#1531

Vem var det som bannade dig? Gumbo

Hur lång tid var din ban? 5

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: VDM ~Gumbo. Återstår: 4 dagar 5 timmar 21 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet faktiskt inte, var inte inne på servern när bannen kom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt, upptäckte bannen nyss även fast jag inte spelat på servern sen igår natt och inte kört på någon heller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Har pratat med mods i discord och min ban ska upphävas då jag inte gjort något men de kan inte hitta mitt steam namn i databasen och inte fått någon återkoppling idag och ingen som svarat så verkar inte som någon kollar på det. Måste finnas någon id key eller något som kan unbanna mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad för kriminalitet i twitter något jag inte gjort sen dess. Även blivit whitelistad så undviker att bryta regler för att inte bli av med den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt, eftersom banen var felaktig och jag pratat med mods så kunde jag inte göra någor mer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som ovanstående fråga.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka