- Meddelanden
- 281
- Reaction score
- 13
Ban-referens
DC-f00383 — Discord, Permanent
Anledning: p12 montage, tack o hej leverpastej
Bannad av: System (vår-wipe)
Visa på portalen →
Ban-referens
gtshff — FiveM, Permanent
Anledning: p12 montage, tack o hej leverpastej
Bannad av: LiamSwe27
Visa på portalen →
Berätta vad som hände allt började med att jag var vid rondellen men sedan får jag ett discord samtal så jag kollar och ser att de en grupp med mina vänner som jag blev inlagd i så jag pratar ca 1 min sen tar spawnmenu (alla mina andra vänner var inte inne på unive) sen börja en av mina vänner skärm dela sen efter ett tag säger han något om pc cheak då mäker vi att han blir pc chekad då tänkte vi att vi inte ville vara in bulveradde så vi lämnar gruppen kort där efter så blir jag taggad av en staff i krim dcn sen får jag en pm av en annan staff att jag hade 2 min på att komma sup så jag hoppar direkt och blir indragen i sup så säger dom att de är en pc chek och att jag ska börja skärmdela sen skickar dom en länk jag klickar så pc chekar dom den jag klara av den sen så när jag skärmdela ville en av staffsen att jag skulle gå in i capcut så jag gjorde så hitta dom ett kort montagee som dom bblevvv lite upprörda av som man kan fatta sen bad dom mig ta bort de jag gjorde de sen blevv jag deffad sen sa dom att jag skulle få bad för montage
Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag tar ansvar för den här bannen efter de var jag som valde att göra de här montaget och vara en idiot och de är ju fel aav mig de bidrar ju inte med något bra på montage som ochså leder till montage ban och inkompetes skulle jag säga jag ber om ursäkt och tar ansvar för de här
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? jag har lärt mig att några ihop klippta klipps kommer inte vara värt i slutet att bli bannad för de är bara onödigt de kommer aldrig igen jag har haft 2 permanenta bans innan som jag har lärt mig av aimbot som bara var dumt o ville testa 2024 för o vara rolig elleer något men de var bara dumt och om jag hadee kunnat ändra på de skulle jag inte ens laddat ner capcuts
Varför ska vi ge dig en till chans? hej ni skulle vilja ge mig en andrra chans efter som att jag ber om ursäkt på riktigt och de kommer aldrig hända igen jag kommer rpa med bättre val och få den gamla unive känslan och inte ens rpa med folk som tänker annatt
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja