Accepterad klivish223 | Ban Överklagan [Ajan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klivish223

Icke Medlem
Meddelanden
281
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199616693041/

Ditt Hex-ID: 110000162bb1331

Vad är din discord tagg? klivish223

Vem var det som bannade dig? ajan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-01 031226.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför staffen valde att banna mig för de fösta gjorde jag fel för de andra så bröt jag mot powergaming 1 tror jag och emot abuse genom inte rpa när bilden sladd och hoppa ut direkt och hoppa in i en annan bil sen en stund efter de så hoppar någon ut och skjuter och när jag hoppar ut och ska springa där i från ser jag att jag har kvar en krycka som skulle vara borta då tänkte jag på ett dumt sätt och välver emota med Walk Quick

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
jag kör runt i min bil har ganska tråkigt efter som jag hade lite tid att dröja kvar med min krycka men då åker ev av mina vänner från mitt gäng förbi och hoppar ut ur sin bil och hoppar in i min bil som blir han blir jagad av en polis jag åker sen där ifrån men polisen väljer och hoppa ut och skjuter decken sen sladar bilen där skulle jag använt mig av /me ont /me yr eller liknade men jag hoppar ut för en i vår gäng bil åker runt vi hoppar in han börjar köra runt jätte läng vi åkte runt i ksk 10 min sen när poliserna är borta så vi inte ser dom åker vi förbi en av våra gäng bilar men de inte någon från vårt gäng som väljer att hoppa ut och skjuta från våran gäng bil vi åker runt hörnet och bilen går sönder och sendan så hoppar jag ut ser att min krycka e kvar den var buggas då väljer jag använda Quick som jag fattar nu var dumt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de var en korekt ban de var emotabuse men gjorde de för min krycka inte var borta och jag borde skrivit /yr när bilen slada

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 19 tidigare bans men har några felakriga som har blivit lösta efter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnar rpa när bilen sladda från början borde jag inte ens åkt ut med kryucka sen borde jag bara låtit dom kidnappa eller vad dom skulle göra inte använda mig utan av walk quick

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man ska rpa på buggade kryckor om dom e kvar e dom kvar och man ska rpa på skador i bil för de minsa lilla

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Jag har nu granskat din överklagan som accepterad ,Vi i staffteamet vill ej se Regelbrott framöver :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka