Nekad klivare b | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klivare b

Medlem
Servervakt
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jemmi

Vad är ditt discord namn? xojemmi

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: fermin valholm 1995-01-01

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hjälpsam,omtankebar,smart,håller många bollar i luften

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: mitt namn är Fermin valholm jag född och uppväxt i ett jobb familj som man med tiden lärde sig att arbeta och få sig själv till annan nivå på smart och oskadd bar på proffsigt sätt. när jag kom till staden jobbade jag som betongblandare maskin igenom arbetsförmedling och sedan skaffade jag körkort för att jag skulle kunna utveckla mig själv i staden och få tillgång till mera jobb, efter jag skaffa körkort började jag jobba på postrond och skaffade mig erfarenhet igenom transport och logistik där jobbade jag både dag och natt med olika kollegor vilken jag lärde mig teamwork och jobba i Group eller själv. mina framtids planer är att ta ett större steg och testa nya utmaningar och jobba up mig själv för att växta mer och var del i ett sammansvetsat team, att vara ärlig och visa framsteg har jag alltid varit totalt duktig på vilket är bra för jobb och teamwork

Vad kan du bidra med till serverns RP? erfarenhet och arbetsmoral fermin är karaktär som jobbat på olika branch och har full koll på många tråd om annan spelare skulle behöva hjälp. lojalitet och lagarbete fermin har alltid varit lojal till sitt jobb och vänner vilket är en av viktiga rollerna som Fermin kommer att visa för andra spelare. fermin är den personen som kan bidra till många spelare i spelet kunna ha roligt och ha full respekt för reglarna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att du som spelare ska offra ibland för att andra ska lyckas och kunna få vinst

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? karaktären måste välplanerad att vara unik till staden och att man ska spela RP alltså inte spela eller tänka som sig själv, om du va eller är kriminell du får inte vara polis , karaktären ska spela med känsla och utifrån situationen , respektera andra spelare.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt social och hjälpsam person som kan bidra att få spelet mer socialt och tryggt för dom nya spelarna och bidra till en bra jobb rp

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
Skickat in en ny ansökan inom loppet på 24 timmar efter nekning!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka