Nekad klivare b | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klivare b

Medlem
Servervakt
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ditt discord namn: xofermin

Ditt Hex-ID: 76561199804334805

Vad för typ av beslut gäller det? gäng nedstängning.

Vem/vilka tog beslutet? @Berra1213 och staff från krim ansvariga teamet.

Varför tror du själv att beslutet togs? för att staffsen misstänkte att jag och några från mitt gäng hade privat metadc.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet var felaktig eftersom privata dc var endast för skoj/privat snack samt andra spel som inte har med unive att göra,personen som skaffade dcn hade skaffat några unive roller för skoj syfte som inte han borde göra eftersom allt som tillhör unive ska behållas till unive,block55 har varit uppe i ungefär 1 år utan problem spelare eller flera gängvarningar som klassar gänget ( problem gäng) jag personligen som boss har inte haft mer än 1 ban under hela univeRP tiden vilket det betyder att jag har alltid rpat med hög rp nivå utan att gå emot reglerna eller skada servern på ett sätt, jag respkterar unive staff teamet för att dom gör sitt bästa för att behålla unive som rolig RPserv och proffsig utan fuskare eller spelare som går emot reglerna och jag uppskattar att krim ansvariga agerar direkt när det bli misstankar om skadegörelse till krim rp men i mitt fall så har jag och dom andra aldrig ens tänkt att denna privata dcn skulle vara för att motgå till meta eller andra förbjudna saker tvärttom så tänkte den skulle va för att skoja med varandra och skratta när vi inte rpar,jag har förstått mitt fel och det är att aldrig skaffa/joina sånna privat dc och jag ska fråga staff istället innan jag gör något sånt.samt alltid ha bra medlemmar och hålla rp på hög nivå som unive placerad.jag vill tilläga att block55 hade planer på att öppna youtube kanal som "Grow Master" och visa ut hur hög rp nivå i unive försätter och posta ut den så andra i sverige kan se hur utvecklingen är i unive t ex: göra custom rån samt roliga scenario med krig mellan 2 gäng till kidnappningar till andra roliga scenario som folk skulle skratta medans dom kollar på.Jag-flera till unive spelare tycker att block55 har alltid varit bra gäng i unive och den kommer alltid vara om detta beslut överklagan accepteras och ger mig chansen igen och styra detta stabila gänget.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: inga direkt så

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka