Accepterad Klingooo | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Göken

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Klibbpungen

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Alex Hansson,24 år gammal. Uppvuxen i slottskogen Göteborg. Alex är e snäll och lugn kille med mycket vänner och intressen. Alex är väldigt social person och gillar att umgås med folk. Alex har alltid varit intresserad utav bilar. Han älskar bilar. Han älskar att bara åka runt med polare i bilen och lyssna på musik och bara ha det gött liksom. Han vill verkligen jobba på Mekonomen han tror det kommer passa han eftersom hans erfarenhet inom motorer osv. Under Alex uppväxt började han umgås med personer som inte var bra för han. Dem började snatta och sen blev brotten större och större och det ledde till droger/vapen och annat. Han satt fängelse 6 år för innehav av narkotika. Han har verkligen valt att lämna kriminella livet bakom sig och bara spara upp till sin Dröm bil, det är en Golf R. Han vill verkligen bli anställd på mMkonomen som sagt. Alex hade det väldigt svårt i skolan. Med både ADHD och dyslexi blev skolan extremt svår och svårt att koncenterera sig. Han jobbade inget på lektionerna men gjorde allt han kunde i nionde klass och gick ut med 215 merit. Han kom in på fordonslinjen. Därav hans Motorkunskaper och hans bilintresse. Han älskar verkligen fotboll. Han gick i fotboll under sin uppväxt och gillar verkligen det. Han älskar fotboll och ba känlsan av att sparka en fotboll gör han glad, han älskar att spela fotboll med vänner. Alex bästa vän heter Tony och dem är som bröder. Dem har känt varandra sedan dagis och är alltid med varandra, dem båda gillar bilar, fotboll, och liksom har verkligen samma intressen som varandra. Alex pappa heter Gunnar och hans Mamma heter Anna-lena. Hans pappa jobbade på en verkstad, så Alex brukade stå och kolla på hur han gjorde när han höll på med bilarna, hans mamma jobbade som sjuksköterska. Och därav kan Alex HLR (Hjärt och lugn räddning) Alex trivs verkligen i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra scenarion, hög RP, utdragna scenarion. Skön Rp, rolig RP, aldrig göra regelbrott, kommer aldrig göra ett regelbrott för vill verkligen inte ha en ban. Jag kommer va inne ofta. Men som sagt jag kommer bidra med en högkvalitativ rp och göra allt jag kan för att hjälpa andras RP också såklart.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla som medverkar i scenariot ska ha kul ingen sa liksom ha haft ett sämre scenario än någon annan man ska alltid se så alla har det kul i scenariot. Man behöver verkligen inte vinna alla scenarion, det är ett spel. Det ska va lika kul som mig som för motparten! Det är viktigt. Det ska vara rättvist i alla scenarion. Alla ska kunna ta en förlust liksom det är bara ett spel alla ska ha kul :)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag förstår alla regler. VDM = Använda t.ex bil för att döda någon. RDM= Döda någon utan andleding. Suntförnuft= Den viktigaste regeln, man ska alltid tänka realisktiks, och alltid tänka smart och verkligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, Har spelat på en massa servrar innan som både kriminell och icke kriminell! kan rollspela i alla sorts scenarion, tillfällen och som alla olika karaktärer. Spelat rollspel cirka 3 år och alltid tyckt det är kul.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka