Nekad Klingooo | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Göken

Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Klingo

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Stefan Andersson är en väldigt snäll man han är 25 år gammal, världens snällaste kille. Tyvärr så var Stefan med fel personer under sin uppväxt. Detta ledde till att Stefan sakta men säkert gled in i det kriminella livet. Det var inte riktigt meningen för Stefan att hamna där, men det blev så. Stefan växte upp i Göteborg, det är en fin stad, faktiskt så växte han upp utanför göteborg i en liten by som heter "Olofstorp". Stefans pappa heter Glenn, och hans mor heter Birgitta. Dem var lyckligt gifta.
Stefan har alltid älskat fotboll och bilar över allt annat. Han älskar att gå på fotbollsmatcher och att åka på bilträffar sena sommarkvällar. Stefan är en riktig livsnjutare. Stefan älskar sina vänner, dem heter Calle, pär, lasse och Adam. Han älskar att åka runt i bilar med dem och ha det gött. Stefan som ung följde alltid me sin farfar Albert till sin verkstad och hjälpte alltid honom, han trivdes verklgien bland bilar och Stefan funderar på att börja jobba på mekonmen. Stefan
Stefan tyckte inte om skolan, han har läs och skriv svårigheter, han har dylexi så han kan inte läsa jätte bra. Han behövde alltid ha speciall lärare och alltid sitta i grupprum, han störde alla lektioner och tyckte inte alls skolan var något för honom. Lärare hatade honom, dem tyckte att han inte försökte men han gjorde verkligen sitt bästa i skolan hela tiden. Stefan hatade att komma i konflikter och han tyckte det var jobbigt när folk bråkade med honom, för han är verkligen jätte snäll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig social RP, Kommer vara kriminell och kommer bidra med roliga utförliga scenarion. Dom scenrionarna kommer inte bara vara välplanerade utan dom kommer vara rolig för både partnerna. Alltså att alla kommer kunna ha kul i scenariot. Kommer bidra med en bra aktivitet på servern. Kommer vara väldigt aktiv på servern då jag tycker att de blir tråkigt på en server som itne är aktiv. Jag kan bidra med rolig och en seriös rp nivå, Kan bidra med en väldigt hög rp och inget lallande, Kommer bidra med välutvecklade scenarion som är väldigt planerade i minsta detalj. Kommer bidra med en rolig kriminell RP som kommer vara kul för poliser och för alla andra som är med i scenariot. Kan bidra med en rolig RP som inte är lalligt eller något som bryter mot reglerna då dom scenariosarna inte är roliga och de är inte värt att göra ett sånt scenario om man måste bryta mot regler. Kommer alltid spela efter sunt förnuft i mina scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att alla ska kunna ha kul i scenariot man utför. Alla ska kunna ha roligt i det scenario och känna dehär var ändå kul även om jag förlorade det. Man ska göra scenario så bra för alla så mortparten också ska ha en chans att vinna scenariot och inte bara gå för sin egen vinst! Alla ska alltid ha kul i scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag förstår alla regler. VDM = Använda t.ex bil för att döda någon. RDM= Döda någon utan andleding. Suntförnuft= Den viktigaste regeln, man ska alltid tänka realisktiks, och alltid tänka smart och verkligt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag, Har spelat på en massa servrar innan som både kriminell och icke kriminell!
kan rollspela i alla sorts scenarion, tillfällen och som alla olika karaktärer.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka