Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199016120588/
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan
Vad är ditt discord namn? Klimpen08
Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2005
Berätta om din karaktär. min gubbe är 21 år och har precis flytta till staden och är bil intrensserad
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag ska kunna jobba som mer saker och jag vill rp helt ut
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive är en bra server för att RP på och det är roligt att spela med andra svenskar
Hur hittade du Unive? genom att kolla på tiktok och youtube
Vad har du för mål med ditt rollspel? att jobba och shena pengar så att jag kan köpa mer fordon
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli rik och jobba
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan
Vad är ditt discord namn? Klimpen08
Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2005
Berätta om din karaktär. min gubbe är 21 år och har precis flytta till staden och är bil intrensserad
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag ska kunna jobba som mer saker och jag vill rp helt ut
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive är en bra server för att RP på och det är roligt att spela med andra svenskar
Hur hittade du Unive? genom att kolla på tiktok och youtube
Vad har du för mål med ditt rollspel? att jobba och shena pengar så att jag kan köpa mer fordon
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli rik och jobba
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej