Accepterad Kliffan | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kliffan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199066397485/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? huggemaboj1337#6853

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille som intresserad i bilar och fordon. Han gillar att köpa bilar och pimpa upp dem och är ofta med på carmeets. Hans drömjobb är att åka taxi åt ett taxibolag eftersom att han älskar att köra bil. Men han har också drömmen om skaffa ett eget företag. Företaget handlar om att motivera och inspirera barn som haft det tufft när de växte upp. Elias som min karaktär heter växte upp i en rik familj av två barn. Han hade det väldigt lätt som liten och gjorde bra ifrån sig i skolan men både hans mamma och pappa dog när han var 14 år gammal så han fick bo hos sin mormor för tillfället och kort därefter hamnade han i en depression, när han väl tog sig ut ur den så ville han inspirera barn som också haft det tufft när de växte upp.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska just bli medlem för att jag visar intresse för servern, håller mig till reglerna, bidrar med bra rollspel och och tar det på allvar. Jag tänker också långsiktigt, med det menar jag att jag har spelat i ett rätt så långt tag och förhoppningsvis blir det ännu längre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av unive är att det är en svensk server, rollspelandet är toppklass, bra spelare och ett bra community. jag gillar också att det går att göra i princip vad som helst t.ex åka bil eller båt, råna affärer eller om man så vill kan man bli kriminell. Staffen på servern är också bra och sköter sitt jobb nästan perfekt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unvie genom att en youtuber streamde det (cosmo_bt) och sedan dess har jag inte kunnat sluta.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelandet är att skaffa relationer och vänner som har samma passion som mig. Jag vill också bidra med god stämning och att delta och skapa seriös rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är såklart att skaffa så många bilar och fordon som helst men inte bara det utan också att skaffa vänner och att helt enkelt ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej för tillfället spelar jag bara på unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka