- Meddelanden
- 284
- Reaction score
- 167
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198320916753/
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle
Vad är ditt discord namn? KleckeN
Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Min Karaktar heter Jimmie Oskarson och är född 1987-02-21, han är singel och gillar att va med kompisar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer försöka hjälpa folk i discorden osv, och jag tänker vara online ofta.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sett några streamers och tyckte att den såg bra ut så jag testade servern och tyckte den var bra
Hur hittade du Unive? Genom Cosmo_bt på twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vet inte riktigt, ksk ha kul.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få ett jobb,bil och många vänner på unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle
Vad är ditt discord namn? KleckeN
Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Min Karaktar heter Jimmie Oskarson och är född 1987-02-21, han är singel och gillar att va med kompisar
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Kommer försöka hjälpa folk i discorden osv, och jag tänker vara online ofta.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sett några streamers och tyckte att den såg bra ut så jag testade servern och tyckte den var bra
Hur hittade du Unive? Genom Cosmo_bt på twitch
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vet inte riktigt, ksk ha kul.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Få ett jobb,bil och många vänner på unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej