Accepterad KleckeN | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KleckeN

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
167
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198320916753/

Ditt Hex-ID: 1100001157f1911

Vad är din discord tagg? KleckeN #7900

Vem var det som bannade dig? Battulga

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar på piren.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han tyckte att jag lallade på piren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte in på piren med min traktor för att sälja den sen såg jag en annan traktor och åkte till den och parkerade brevid den. sen så åkte polisen till oss och sa hejsan. då åkte jag därifrån och sa att jag inte ville prata. och råkade trycka högerclick (man kan se det på klippet). sen så åker mina kompisar framför och blockerar mig osv.. och då tutar jag på mina kompisar och pekar finger lite snabbt sedan börjar dem backa efter mig och blockera mig så att jag ej kan åka ut från piren. Då så svänger jag så att jag nuddar hans bakdel och sa inget och sen efter typ 5 min blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis. Jag var ju lite lallig men tycker verkligen inte att den ska vara så lång för att det ej var så grovt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad 2 gånger felaktigt (1 gång fel id) och en gång så gjorde jag en banöverklagan som blev godkänd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade kanske rpat på att jag krockade i hans bakdel och inte åkt i från polisen som var brevid mig. Här är klippet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/72918990/d1337sxOr8DJ?invite=cr-MSxGN20sMjk3MTc0MzQs´

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte lalla och alltid stanna för poliser samt rpa på mindre krockar också

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka