Accepterad KleckeN | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KleckeN

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
167
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? KleckeN #7900

Ange ditt födelsedatum 21 ferbruari 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Jag har inga riktiga tider då jag tränar hockey 8-9 gånger i veckan och går i 7:an och har många prov men dem här tiderna spelar jag oftast

Måndag 14:00 - 21:00

Tisdag 15:50 - 21:00

Onsdag 14:00- 21:00

Torsdag 16:00- 21:00

Fredag 16:00 - 24:00

Lördag 11:00 - 24:00

Söndag 9:00 - 21:00
(jag har inte räknat med träningar)

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har valt att ansöka till trainee för att jag vill vara med att utveckla servern ännu mer och hjälpa Philip, staffs och alla andra på servern. Jag älskar att hjälpa andra och tycker att det är en otroligt skön känsla när man har hjälpt någon och dem blir glada. Jag har länge velat bli Trainee. Jag Kommer nästan bara Göra staff relaterbart arbete och nästan aldrig rpa. Nån gång kommer jag rpa för att vara lite aktiv på Jobbet ingame. Men om jag blir trainee så kommer jag börja med att Gå in på servern och sen Specca lite folk i noclip. Sen så kommer jag att gå in på forumet och läsa lite banöverklagans osv.... sen efter ett tag så tar jag support ärenden i Discorden. Eftersom jag älskar att hjälpa folk så skulle jag faktiskt njuta utav att vara trainee och förmodligen mod i framtiden. Jag har ju som mål att bli mod på Unive och om jag blir det så vill jag vara Donations Ansvarig och kanske Jobb ansvarig, kan hända att jag kan va krim ansvarig också. Jag har kollat på många staff arbetes stream t.ex Retarden så jag har lärt mig ganska mycket om Staff yrket. Sen så gillar jag Bosse väldigt mycket så jag har kollat lite vad han gör som donations Ansvarig och jobb ansvarig och det är han som fått mig att söka till Trainee.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? jag är här för att utveckla servern ännu mer och driva servern framåt med staff teamet tillsammans för att senare bygga en gemenskap där vi tillsammans hjälper servern att komma framåt. Genom att vara aktiv & hjälpa olika folk i discord kommer det till slut påverka servern väldigt mycket då vi får ut spelare vi inte tollerar på servern men även hjälper de spelare vi vill ha kvar. Jag är egentligen inte här för att banna & starta bråk utan vill istället se det som en uppgift & en läxa genom att avstänga folk som bryter mot reglerna.

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 2 och en halv månad men har hållit koll på unive i typ 5-6 månader genom streams osv.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja. Jag är servervakt och jag har varit staff på många olika servrar och är just nu Trial Mod hos Ungdomar i Sverige och jag är beredd att säga upp den om jag måste det för att bli trainee.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) man räddar/gör så att någon blir till liv, t.ex. om de dött av bugg eller andra icke spel relaterade saker

/goto (id) man blir tpad till en spelare.

/bring (id) spelaren tpas till min position / stället jag är på

/sqlunban (hex id) unbannar en person.

/sqlbanhistory (steamnamn) ser alla gånger personen har varit bannad tidigare.

/sqlbanoffline man bannar en spelare som är offline för tillfället.

/setperms man ger någon perms som t.e.x. mod eller återställer någons perms.

/setjob man ger någon ett jobb som typ gäng boss eller polis etc.
/spec man får upp en lista med alla spelare på servern där man kan då välja vem man ska specca eller kicka.

/spec (id) man speccar en viss person med angivet id.

/specoff man slutar specca den personen man speccar för tillfället.

/skin (id) personenen får upp en meny där dom kan ändra sina kläder för att tex få skottväst eller något annat som inte finns i klädaffären.

noclip man blir osynlig för andra spelare.

/who (id) man kollar om personenen är icke-medlem, medlem eller kriminell.

/ooc man skriver i ooc chatten som alla kan se

/sv servervakts chatten

/sc Staff chatten

/togglename man ser allas namn över deras karaktär.

/toggleid man ser allas id över deras karaktär för att lätt ha tillgång att banna,kicka eller ta reda på vad personen har för roller

ingame.

/freeze (id) man fryser en spelare
.

/kick (id) (anledning) man sparkar någon från servern, det funkar som en varning.)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
+rep Inte världens bästa skrivit. Men jag skulle säga att du försökte och du skulle passa jätte bra på servern! hoppas jag ser dig med rollen "Trainee"

+rep Inte världens bästa skrivit. Men jag skulle säga att du försökte och du skulle passa jätte bra på servern! hoppas jag ser dig med rollen "Trainee"
Tackar för repen. Skrev den i skolan för hade inte tid annars :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka