KleckeN | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KleckeN

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
167
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? KleckeN #7900

Ange ditt födelsedatum 21 februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa till med servern samt skapa för bättringar kring Medlemskap ansökningar och kunna hjälpa till med de osv. Samt tycker de kan bli väldigt roligt att hjälpa till med Medlem ansökningar och kan bli mycket roligt.et. Dessutom har jag 450+ timmar på fivem och vet hur en bra rpare ska vara och vet även att det finns många nya spelare inom fivem som inte kan så mycket och vill ansöka om wl. Därför tycker jag att det är viktigt att alla som ansöker läser alla regler samt grundregler ordentligt annars tvekar jag inte på att neka deras intervju/ansöka. Jag kan även alla grundregler utan till så jag skulle säga att jag skulle passat väldigt bra som medlems ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja mig som Medlemskap Ansvarig är för att jag är en social, mogen och trevlig individ som mer än gärna hjälper till när personer behöver det. Jag har mycket tid att spendera på att hjälpa folk igenom att se över deras ansökningar eller mer än gärna tar emot intervjuer på discord, eller andra ärenden. Dom kommer bemötas på ett trevligt samt professionellt sätt igenom hela deras ansöknings process när jag hjälper dom.
Det garanterar jag. Jag är även inloggad på forumet på min skoldator så jag kan nog läsa många skrivtliga ansökningar under skoltid.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag anser att man ska bemöta en person så som man själv vill bli bemött. Därmed menar jag att man ska bemötta en person igenom att vara trevlig, snäll fast bestämd, på ett respektfullt sätt, vara professionell och väldigt förstående. Jag anser att jag är en väldigt god "människokännare" så det kommer inte vara några problem för mig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? rp nivån blir högre mer folk kan ha medlems jobb och mer arbetare på varje jobb. mer medlemar på servern. en medlem kommer in i en ny värld med mer tillgångar till mer saker alla som spelar på unive får det roligare och nya mögligheter jag skulle även vilja se till så att alla som är medlem kan rpa på ett bra sätt och tar mer ansvar som medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att man ska kunna alla regler samt att man inte ska vara oseriös eller lallig i intervjun. Som medlem ska man ju kunna representera servern, och man ska inte vara lallig eller oseriös.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det krävs ett väldigt stort ansvar. Servern hänger på en och de ska tas på ett stort allvar. Om man är medlemskap ansvarig så har man ett stort ansvar för serverns framtida rp och tycker att de ska tas på ett stort allvar. Det är väldigt viktigt att den man ger medlemskap rollen till är en värdig rp:are. Att man läser igenom den där ansökningen en extra gång.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag till torsdag 16:00 - 21:00 (utan träning) fredag - lördag 12:00 till 23:00 Söndag 12:00 till 21:30.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Nej men jag är Trial Moderator på Ungdomar i sverige discorden och är redo att säga upp den ifall jag måste.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Tillbaka