Accepterad klaven | Ban överklagan [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klaven

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/klave-/

Ditt Hex-ID: 11000010975055e

Vad är din discord tagg? klave#5704

Vem var det som bannade dig? puh

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Korruption, tar vapen från polisen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anledningen är att jag och en polis kollega av nyfikenhet tog ut varsin colt från polisförrådet för att se hur den såg ut när man höll den i handen. Alltså är det i säg inte en felaktig ban då det ej är tillåtet att ta ut vapen hur som helst, men det har helt enkelt skett ett missförstånd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kollega hade tagit fast en person som körde utan körkort, vårdslöshet i trafik samt grov hastighetsöverträdelse. Vid visitering av personen i fråga finner jag och kollegan en fällkniv som vi lägger in i polisens inventory för beslag, väl i inventoryt finner vi colts vilket gör oss båda väldigt nyfikna och vill se hur dom ser ut när man håller den i handen. Detta är orsaken till min avstängning, självklart ser det väldigt dåligt ut från en staffs perspektiv, men det hela är egentligen ett missförstånd. Varken jag eller min kollega förstod konsekvenserna detta skulle innebära. Vi skulle heller självklart inte använde vapnet utan enbart se hur det såg ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen felaktig ban, staffen som bannade mig och min kollega hade helt rätt i sin sak då det ett regelbrott att ta ut beslag för personligt bruk som polis. Så bannen är ej felaktig, dock har det skett ett missförstånd då vi ej använt vapnet utan enbart betraktat dess utseende.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har för mig att jag tidigare fått en avstängning, denna fick jag dock överklagat på en gång då staffen insåg att jag inte var inblandad i scenariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte vara nyfiken i en strut :) Samt att inte bry mig om utseendet på en colt du det är helt oviktigt. Oavsett föremålet som ligger i polisens beslag har jag fortfarande aldrig rätt att ta ut det hur som helst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut! Jag har förstått konsekvenserna jag får av mina ansvarslösa handlingar. Alltså har det stärkt mitt konsekvenstänk, detta gör att händelser/avstängningen som denna aldrig kommer hända igen då jag nu har en mycket bättre förståelse för konsekvenser det får.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka