Nekad klave | Whitelist ansökning [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klave

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/klavee--/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? klave#5704

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oscar Jannesson, han är en 30 årig grabb i sina bästa år. Han växte upp i ett vanligt "Svensson" område med sina föräldrar och storebror. När Oscar var 11 år såg han "beck", han blev helt förälskad i polisyrket i visste redan då att det var det han ville jobba som. När väl åldern är inne söker han till polisskolan, tar sig igenom den och har äntligen uppfyllt sin dröm. Men det finns ett ganska stort problem, Oscar har grov ADHD och är en riktigt stor glappkäft, han kan slänga ur sig vad som helst utan något konsekvenstänk alls. Detta leder såklart till problematik och Oscar blir av med jobbet, han åker också in i fängelset för korruption och tjänstefel. När han väl suttit inne åren hans påföljd blev så vill han bevisa att han är en godhjärtad människa, han vill skaffa sig ett jobb och vara en del av samhället, men som sagt så har han grov ADHD och är en riktig glappkäft, så det blir väldigt problematiskt. Men har gör i alla fall sitt bästa.

En av Oscar störta fobier är stela konversationer, han gör alltid allt han kan för att liva upp konversationer och situationer.

Målet med Oscar är som sagt att han vill bevisa att han är en god människa som vill alla väl, även om han råkar slänga ur sig elaka ord så menar han det aldrig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har sen jag var liten spelat teater, så jag har lätt för att kunna leva mig in i en karaktär och spela efter karaktärens personlighets drag. Jag spelar aldrig för min karaktärs vinning, jag spelar alltid efter att kunna göra roliga och unika scenarion. Jag är en väldigt kreativ person som har lätt för att utrycka mig, detta tro jag är en väldigt viktig del i rp för att kunna bidra med en fantasifull och unik rp. Jag kan också bidra med en seriös rp, det kanske låter klyschigt, men jag kan bidra med en seriös, unik och rolig rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vad jag har hört är det en väldigt välgjord och genomtänkt server som är väldigt detaljerad för att maximera spelupplevelsen. Så jag skulle gärna vilja bli en del av den. :)

Hur hittade du Multistaden? Det var en vän som tipsade mig om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är alltid att bidra, på ett eller annat sätt öka upplevelsen och göra roliga och unika scenarion för att alla ska kunna ha kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, för tillfället spelar jag inte på en server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka