Nekad klasse123 | Medlem ansökning [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klasse123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? klas karlsson

Vad är ditt discord namn? klasse123

Vad är ditt födelsedatum? 28 Januari 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jonas enroth 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? bestämd snäll omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: kommer ifrån en jobbig uppväxt men söker jobb och vill kanske starta eget

Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig karaktär

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att jag inte ska vina alla scenarion

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man inte ska döda någon utan anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är helt ny på rp så hoppas jag får bli medlem och testa unive är sjukt taggad

Nekad.

Anledning:
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP? - Kan du ge exempel på några av serverns regler? & Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka