Nekad klas larsson | Medlem ansökning (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

klas larsson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199181140219/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alem

Vad är ditt discord namn? the korven#9918

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär är 20år gammal och han gillar att hjälpa andra. min karaktär är glas och positiv men om någon inte visar respekt så kan han bli lite arg. min karaktärs intressen är att köra bil och bara hänga runt med andra. min karaktärs bakgrund är att han var uppväxt i tuffa områden och hade det svårt hemma

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på Unive för att det värkar vara en bra server och jag spelar mycket och kommer vara aktiv och göra så att har det kul i servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har hört massor av bra saker och jag ville se och det verkar vara en bra server

Hur hittade du Unive? några av mina kompisar spelar på den här servern och dom säger den är bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha det kul och göra så andra har det kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål på unive är att få så många jag kan att tycka det är kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka