Nekad Klas eriksson | Ban överklagan[Retardens Son]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klas eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799907788/

Ditt Hex-ID: 110000116e4453e

Vad är din discord tagg? #5408

Vem var det som bannade dig? Ziggy

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov Powergaming, kör i 300 krockar, voltar, sedan reser sig upp och springer.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag räkade köra in i en bil i trehundra. Men jag sprang inte iväg utan jag sparng t den som jag hade kört pä.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde in i en bil som stod mitt i vägen som det stod folk vid som vart träffade. Sen sprang jag till dem och frågade om allt gick bra och ena grabben var chill medans den andra grabben vart vart svin sur och sa att jag skulle betala 3 miljoner. Men grejen är att jag sprang inte där ifrån och dem får ju skylla sig lite själv lite som stod mitt i vägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för att dem stod mitt i vägen och jag hade inte gjort något som stod att jag hade gjort

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att inte va toxic och kö in i folk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köra trehundra

men jag hade precis köpt bilen och jag ville testa hur snabb den var.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra trehundra?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka